donderdag 28 mei 2015

shoplog KIK

Vandaag deel ik met jullie de kinderkleding die ik kocht bij KIK. KIK is een Duitse winkelketen. Naast kleding wordt er ook speelgoed en huishoudartikelen verkocht. Het lijkt op de wibra. Via ee vriendin hoorde ik over deze winkel. Zij was erg te spreken over de prijs en de kwaliteit van de kleding. Ik laat jullie zien wat ik allemaal kocht voor in totaal € 74,83.
Voor mijn dochter kocht ik de volgende kleren:


Dit zijn 2 3/4 leggingen, met aan de onderkant een kanten randje. Deze kosten € 2,99 per stuk.


Deze 2 harembroekjes zijn ook 3/4. Deze kosten € 3,99 per stuk.


Dit shirt koste € 3,99. Deze is al een aantal keer gedrag en de kleur en print zijn nog mooi na het wassen.


Dit hemdje koste € 2,99.


Ook deze kost € 2,99. Deze felle kleur staat haar erg mooi.


Het rokje koste € 2,99 en de jurk koste € 4,99. De jurk is van spijkerstof. Ook deze is al een aantal keer gewassen. En nog steeds mooi.


Voor dit jurkje betaalde ik € 2,99.

Tot slot kocht ik nog wat dingen voor in het haar van mijn dochter.


Ik kocht 4 speldjes, een donut om een knotje te maken en een setje van 4 elastiekjes, 2 met bloemen en 2 zilverkleurig. Totaal € 2,00.

Mijn zoon was mee toen we kleren gingen kopen. Veel van de kleding heeft hij zelf uitgezocht. Erg leuk om te zien hoe een jongen van 5 zijn kleding uitzoekt en wat hij daarbij belangrijk vindt. Hieronder de kleding die hij zelf uitzocht.




Dit zijn 3 korte broeken. De ene is van spijkerstof, de riem zat erbij. De spijkerbroek kost
€ 7,99 en de geruite broek kost € 5,99. De blauwe korte broek kost € 4,99.


Natuurlijk mag bij een autoliefhebber zoals mijn zoon een carsshirt niet ontbreken. Deze kost € 3,99.



Voor dit shirt betaalde ik € 2,99. Ook deze is al gedragen en gewassen. Hij is ook mooi gebleven.


Voor dit shirt betaalde ik € 3,99.


Ik ben dol op hoodies voor mijn zoon. Ze staan hem erg mooi. En ze zijn warm en zacht. Lekker als het 's avonds wat frisser is buiten. En na al dat blauw (zijn lievelingskleur) vond ik het tijd voor een ander kleurtje. Lekker fel rood, staat hem ook erg goed. Voor de trui betaalde ik € 6,99. Hij heeft hem al vaak gedragen. De stof en print blijven mooi en de binnenkant lekker zacht na het wassen.

Ik ben dik tevreden met de aankopen. Voor 74,83 vindt ik dat ik veel heb kunnen kopen...

1 opmerking:

  1. Leuke kleren! Ik kom soms ook wel bij de Kik in Winterswijk. Ik vind het wel een leuke winkel. Een soort Action maar dan met heel veel kleding.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen