zondag 19 juli 2015

mamachallenge #4 uitje met je kind

Hier alweer mijn 5e mamachallenge. Dit keer deel ik een uitje met je kind. Eigenlijk is het niet een echt uitje, maar er kan een uitje van gemaakt worden. Het is eigenlijk het praktische en leuke in één. Lees en kijk mee wat ik voor uitje heb ondernomen met mijn zoon. Dochterlief was op deze dag naar de crèche.

Voordat we op vakantie gaan hebben we nog het een en ander nodig. Ik besloot samen met mijn zoon naar de kampeerwinkel te gaan. Wij zijn gezegend met een hele grote vrijbuiter in de buurt, dus daar ging onze trip naartoe. Nu zul je je misschien afvragen hoe je hier een uitje van maakt. Dat is eigenlijk heel simpel: Ga de dingen halen die je nodig hebt, loop langs alle tenten (hier kunnen ze in, altijd leuk), ga naar de speelhoek en laat je kind daar lekker uitrazen, ga ergens (dit kan bij ons in de vrijbuiter, maar ook nog ergens anders) lekker eten. Je kunt dit simpel houden, een tosti is al prima.

Kijk mee hoe gezellig ons uitje was:





Geen opmerkingen:

Een reactie posten