woensdag 19 augustus 2015

Mamachallenge #8 Een week lang dingen voor mezelf doen!

Dit vind ik toch wel de leukste, maar ook de moeilijkste opdracht. Want 7 dagen in de week 2 kinderen om me heen maakt het wel lastig, ik moet het vooral van de avonduren hebben. Maar ook dan kan ik vast wel genieten van wat tijd voor mezelf!
Lees hieronder wat ik gedaan heb tijdens deze challenge.

Dag 1 Eindelijk dat boek uitlezen wat al een tijdje op mijn nachtkastje ligt
Een tijdje geleden was ik al in dit boek begonnen. Een spannend boek waarin ik steeds weer wilde doorlezen. Na een tijdje, ik was al bijna aan het eind, kwam ik er niet meer aan toe om hem uit te lezen. Heerlijk om eindelijk een moment gevonden te hebben om hem toch uit te lezen! En het eind was totaal niet zoals ik het verwachte. Binnenkort kunnen jullie een review van mij verwachten, want ik vind het boek wel een aanrader!



Dag 2 Wandelen
Een heerlijke wandeling maken met een vriendin. Het was heerlijk om in beweging te zijn, bij te kletsen en mijn hart te luchten. En daarbij hadden we ook het geluk dat er een mooie zonsondergang was.



Dag 3 Kleuren
Terwijl manlief aan het fietsen was en de kinderen heerlijk aan het spelen waren, kon ik even kleuren. Lekker buiten onder de parasol. Ik had voor de vakantie een wat duurder kleurboek voor mezelf gekocht dus ik kon goed aan de slag. Ik vind het heerlijk om af en toe even te kleuren, hierdoor kan ik lekker ontspannen.



Dag 4 Bloggen
Bloggen. Voor de één is bloggen werk (wat bloggers met veel plezier doen), voor mij is het ook echt iets voor mezelf. Ik heb vandaag echt even de tijd genomen om nieuwe blogjes te schrijven en een paar blogjes af te maken. Heerlijk ontspannen doen en schrijven over wat ik leuk vind en wat mij bezig houdt.


Dag 5 Heerlijk chillen in bed
Ik ben gewoon een avondje op bed gaan liggen. Ik heb tv gekeken en wat dingen opgezochtop de tablet. Heerlijk ontspannen in bed. Soms vind ik dat gewoon fijn. Ik doe datwel vaker. Als mijn man voetbal wil kijken en ik daar geen zin in heb of graag wat anders wil zien op t.v.

Dag 6 Knutselen
Al een tijdje had ik de houten letters "HOME" in de kast liggen. Ik was al een tijdje van plan om ze te verven en met lichtjes op de kast te zetten. Eindelijk ben ik hieraan toegekomen. Gezellig samen met mijn dochter aan tafel verven. Zij haar wc-rolletjes (al een tijdje haar hobby) en ik de letters. Hieronder het eindresultaat.

Dag 7 Een stuk fietsen
Heerlijk, de zon scheen weer na een paar dagen regen, de kinderen naar de creche en school en ik ben lekker een stuk gaan fietsen. Genieten van het mooie weer, de omgeving en het in beweging zijn!

Dit waren mijn 7 dagen. Wat doen jullie graag om te ontspannen?

1 opmerking:

  1. heerlijk he! even nergens aan denken.
    Ik schreef er al over in 1 van mijn eerste blogs. 's ochtends nog even terug in bed om te lezen, of 's avonds eerder naar bed om nog te lezen.
    Maar gewoon in mijn eentje boodschappen doen vind ik soms ook al even lekker..
    geniet er nog van!

    BeantwoordenVerwijderen