maandag 24 augustus 2015

tekenopdrachten vakantieschriften

In de blogpost met manieren om kinderen bezig te houden tijdens een lange reis deelde ik een schriftje dat ik had gemaakt. Hierin stonden verschillende opdrachten die de kinderen konden doen onderweg. Hierin had ik ook een aantal tekenopdrachten gemaakt. Het leek mij leuk om een aantal resultaten met jullie te delen.

Opdrachten van zoonlief
Teken een gek gezicht, ik had de oogjes alvast getekend.

Teken een robot, ik had het gezicht alvast getekend

Teken een weg met auto 's. Als autofreak natuurlijk een erg leuke opdracht. De automerken heeft zijn vader erbij getekend.

Opdrachten dochterlief
Versier de prinsessenjurk

Versier de kroon

En natuurlijk was er ook ruimte voor wat eigen fantasie!

4 opmerkingen:

  1. De eigen fantasie tekening vind ik het allermooist : )

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat ben ik wel met je eens, maar ik vind de auto `s van mijn zoon ook erg mooi.

      Verwijderen
  2. Wat een leuk idee! Deze ga ik onthouden voor als de jongens wat ouder zijn. Tot nu toe genieten de kinderen altijd onwijs van het uitzicht! Zelfs naar Parijs geven ze geen kick op de achterbank. Oudste zoontje nu 4 word altijd heerlijk rustig van auto rijden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Fijn dat ze ook zonder activiteiten rustig zijn in de auto. Bij onze kinderen gaat dat ook best goed. Onze zoon vindt het ook heerlijk om gewoon naar de auto `s te kijken. Maar het is altijd fijn om wat achter de hand te hebben als ze zich toch gaan vervelen. En wij hebben op de camping ook veel gedaan met de schriftjes.

      Verwijderen