zaterdag 5 september 2015

Werk zoeken, hoe staat het ermee!

Vandaag wil ik jullie weer even meenemen in mijn zoektocht naar een andere baan.

Een andere baan heb ik helaas nog niet, maar de zoektocht wordt wel steeds concreter. Dit betekend sollicitatiebrieven schrijven, inschrijven bij uitzendbureaus en mijn cv plaatsen op online vacaturebanken. Ik wordt hierin nog steeds begeleid.

De begeleiding die ik krijg vind ik erg fijn. Het helpt mij om de goede wegen te bewandelen richting een nieuwe baan. Ik zit inmiddels ook met een clubje mede werkzoekenden om tafel om onze ervaringen te delen en elkaar te helpen. Dit vind ik erg leuk, het geeft een goed gevoel om mijn ervaringen te delen.

En dan ga ik komende maandag nog iets leuks doen. Ik ga een workshop persoonlijke presentatie volgen. Hier heb ik erg veel zin in. Aangezien ik dit één van de dingen die ik erg moeilijk vind. Mezelf presenteren. Laten zien wie ik ben en wat ik kan. Hier heb ik dus erg veel zin in.

Verder ben ik aan het neuzen tussen de vacatures in de hoop dat daar een geschikte tussen zit. Ik hoop binnenkort een leuke baan te vinden. Een baan waarbij de balans tussen gezin en werk goed is, een baan waar ik het naar mijn zin krijg. Ik heb er alle vertrouwen in dat dit gaat lukken. Is het niet op korte termijn, op lange termijn komt er vast iets op mijn pad!

Wordt vervolgd!

1 opmerking:

  1. Klinkt goed zeg! Ik ben benieuwd hoe je die cursus persoonlijke presentatie gaat vinden. En het lijkt me heel fijn om in zo'n groepje werkzoekenden te zitten. Het lijkt me heel veel steun en herkenning geven.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen