maandag 11 januari 2016

agenda als dagboekje

Een tijdje geleden kocht ik deze vrolijke agenda bij "Het Kruidvat."


Ik vond hem zo vrolijk dat ik hem voor die paar € niet kon laten liggen.

Ik had bedacht om deze te gaan gebruiken als een soort dagboekje. Ik wil proberen om van elke dag op te schrijven wat we hebben gedaan of wat er is gebeurt. Vooral ook om leuke herinneringen te bewaren (vast te leggen) en om het te gebruiken voor de fotoboeken van de kinderen. Ik kan dan snel terugvinden waarom bepaalde foto 's gemaakt zijn en wat er gebeurde. En ook gewoon leuk om nog eens na te lezen. Het zal de ene dag meer zijn dan de ander.

Mijn plan is om 1x in de week het boekje bij te werken. Vaak heb ik op zondag wel een momentje om daar even voor te gaan zitten. Om dingen te onhouden gebruik ik sticky notes  en die plak ik bij de desbetreffende dag. Of ik het vol ga houden weet ik niet maar voor nu ben ik helemaal bij.

Het zullen geen ellenlange verhalen worden, soms misschien zelfs puntsgewijs.

2 opmerkingen:

  1. Wat een schattige agenda! Ik snap dat je die gekocht hebt!

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vond vooral de felle kleuren en de versiering erg leuk. Ik kon de verleiding niet weerstaan!

      Verwijderen